loadingimg

Wczytuję dane...
/
0 szt. / 
0.00 PLN
  • Szukaj
Zestaw Potreningowy ProFi - REDUKCJA
Cena:79,99 PLN
Wysyłka od: 14.00 PLN
Dostawa

darmowa dostawa powyżej 150 zł!

FAQ

Po pytania związane ściśle z produktami i ich stosowaniem, zapraszamy na specjalną zkładkę na stronie marki SmartFood: www.smartfood.pl/faq.html

1. W jakich godzinach mogę składać zamówienia w Sklepie Internetowym SmartFood?

2. Czy muszę się zarejestrować żeby złożyć zamówienie?

3. Czy możliwa jest płatność przy odbiorze?

4. Na jaki numer rachunku oraz dane konta należy kierować płatności za zakupione produkty?

5. Czy po złożeniu zamówienia możliwa jest jego modyfikacja?

6. Czy sprzedawane produkty posiadają ważny termin przydatności?

7. Jak mogę zapłacić za zamówienie?

8. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

9. Co w przypadku, gdy nie otrzymano zamówionego towaru w określonym terminie?

10. Jak wygląda kwestia zwrotów i wymian?

11. Jaki jest czas realizacji zamówień?

12. Czy wystawiane sa faktury VAT?

13. Zauważyłem, że faktura VAT nie została podpisana, co zrobić?

14. Co się dzieje, jeśli kurier akurat nie zastanie mnie w miejscu dostawy?

15. Czy sprzedawane są objęte gwarancją?

16. Jeżeli złożone jest kilka zamówień na tą samą osobę czy wysyłka może być jedna?

17. Czy mogę ustalić w jakich godzinach pojawi się u mnie kurier z towarem?

18. Kto ponosi koszty wysyłki w przypadku gwarancji albo zwrotu towaru?

19. Czy sklep realizuje wysyłkę za granicę?

20. Czy mogę odebrać zamówiony produkt osobiście?

21. Czy wysyłacie paczki w weekend?

22. Co jeśli przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu?

23. Nie znalazłem tutaj odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie, co teraz?